به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، بعد از سفر  رئيس‌جمهور به "ونزوئلا" برخي سايت‌هاي خبري عكسي را تحت عنوان "دختر چاوز در آغوش احمدي‌نژاد" منتشر كردند.


 



روزنامه ايران صبح امروز در ستون "ديگه چه خبر" خود به ارائه توضيحاتي  درباره عكس منتشر شده در رسانه‌ها پيرامون "دختر چاوز در آغوش احمدي‌نژاد" پرداخته است.



اين روزنامه انتشار اين عكس را اوج بي اخلاقي رسانه‌اي توصيف كرده است و در اين‌باره مي‌نويسد: دست آخر اينكه روز گذشته برخي از سايت‌ها كه در "عقده‌گشايي عليه رئيس‌جمهور" سابقه درخشاني را از خود ثبت كرده‌اند و همواره از برخورد قضايي در مقابل هتك حرمت به منتخب ملت نيز ترسي ندارند، با انتشار عكس يكي از سفرهاي استاني رئيس جمهور، موضوع اين عكس را به مراسم "خاكسپاري چاوز" ربط داده و از تيتر دختر چاوز در آغوش احمدي‌نژاد؟! استفاده كردند.



شايان ذكر است كه در عكس مذكور رئيس‌جمهور در يكي از سفرهاي استاني و با لباس غير رسمي، پسر بچه‌اي را در آغوش كشيده بود حال آن كه رئيس جمهور در جريان سفر به ونزوئلا و شركت در مراسم ختم هوگو چاوز، لباس رسمي بر تن داشته است.



ادعاي مذكور به حدي مضحك است كه نيازي به توضيح نيست اما برخي معتقدند هنگامي كه مقامات قضايي و مدعي العموم واكنشي نسبت به دروغ‌پردازي، اتهام زني و داستان سرايي عليه شخص اول اجرايي كشور نشان نمي‌دهند، برخي رسانه‌ها نيز هرگونه بي‌اخلاقي را در حق منتخب مردم مباح مي‌دانند و ترسي از پاسخگويي در مقابل قانون ندارند.



تاريخ : دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, | 1:11 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |