آیا ملت ایران برای اقتصاد و خوراک انقلاب کرده اند؟
آیا ملت ایران برای اقتصاد و خوراک انقلاب کرده اند؟

نور حوزه:  نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه برخی از سخنان مطرح شده در فضای کشور را ناروا دانست و تاکید کرد که ملت ایران تنها برای اقتصاد و خورد و خوراک قیام نکرده اند.

به گزارش نور حوزه به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، حجت‌الاسلام علی محمدی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه  در مراسم اختتامیه سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی ابراز داشت: برخی صحبت‌ها ناروا است؛ آیا مردم ما تنها برای اقتصاد و خورد و خوراک قیام کردند؟ آیا همه امکانات مادی برای امام خمینی(ره) فراهم شد تا ایشان قیام کنند؟

وی افزود: امام خمینی(ره) در سال ۱۳۴۲ نهضت را شروع کرد در حالی‌که آمریکا و اسراییل حکومت می‌کردند اما امام(ره) با منطق قرآن، اسلام و اهل بیت(ع) در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاد و فریاد زد تمام گرفتاری ما از آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه تأکید کرد: اگر با مشکل مواجه شدیم، به این دلیل است که از قرآن و اهل بیت(ع)‌ جدا شدیم، با محوریت امامت که در عصر غیبت با ولایت فقیه است و سربلندی و سرافرازی ما در ادامه راه امام(ره) و ولایت فقیه است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, | 19:57 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |