رییس پلیس آگاهی لرستان از دستگیری سارقان مسلح طلافروشی پلدختر خبر داد.

سرهنگ قدرت‌الله دالوند ، در تشریح جزئیات خبر دستگیری اعضای این باند سرقت، گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در شهرستان پلدختر و با توجه به اهمیت موضوع و بازتاب اجتماعی این سرقت، رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه ماموران در بررسی پرونده دریافتند که سارقان یک دستگاه خودروی سواری پژو با شماره معلوم را برای سرقت طلافروشی ربوده بودند، گفت: سارقان با ربودن این خودرو پژو از آن برای سرقت طلافروشی استفاده کردند.

 

دالوند با بیان اینکه ماموران در بررسی‌های پلیس دریافتند این خودرو چند بار در سطح استان مشاهده شده، گفت: این خودرو در محدوده خرم‌آباد رویت شده بود که بر همین اساس مشخص شد که سارقان در محدود خرم‌آباد به کوهدشت در حال تردد هستند.

 

رییس پلیس آگاهی لرستان با بیان اینکه تحقیقات برای واکاوی زوایای پنهان این سرقت ادامه داشت، گفت: سرانجام هویت یکی از سارقان فاش و ماموران دریافتند این متهم به نام «رضا» در زندان به سر برده و در حال سپردن وثیقه و آزادشدن بود که با انجام اقدامات سریع، متهم از زندان به پلیس آگاهی دلالت داده شد که پس از بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و اعلام کرد که با همدستی سه تن دیگر به طلافروشی دستبرد زده است.

 

وی افزود: این فرد معترف شد که با همدستی سایر اعضای باند، ۱٫۵ کیلوگرم طلا را سرقت و آن را به فروش رسانده‌اند که در همین راستا یکی دیگر از متهمان به نام «علی» نیز دستگیر شد که سلاح (کلاشینکف) مورد استفاده در سرقت نیز از وی کشف شد. پرونده به همراه متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, | 17:43 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |