انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتکل تشکیل و مسئولین این انجمن منصوب شدند.

 



 ، اولین جلسه انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتکل ظهر امروز چهارشنبه 27 فروردین ماه در دفتر شهردار این شهرستان برگزار گردید.



در این جلسه احمد عبدالهی، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هفتکل ضمن خوشحالی از تشکیل این انجمن و تشکر از اعضای انجمن نمایش کورش لرکی را به عنوان یکی از با تجربه ترین بازیگر در سطح شهرستان اعلام کرد و ایشان را به سمت رئیس انجمن نمایش هفتکل منصوب نمود.



ایشان همچنین فاطمه بنی سعید را معاون این انجمن، سیداحمد موسوی خزانه دار، زینب بهری منشی و کوثر ولی پور را به عنوان عضو اصلی انجمن نمایش هفتکل معرفی کرد.



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتکل در اولین جلسه انجمن نماش، داریوش لرکی که هم اکنون مسئول روابط عمومی شهرداری هفتکل می باشد را نیز به عنوان دبیر بخش دفاع مقدش انجمن نمایش این شهرستان انتخاب نمود.



رامین کی خواهی به عنوان خییر انجمن نمایش این شهرستان نیز امروز به دعوت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتکل در این جلسه حضور داشت.



گفتی است: فاطمه بنی سعید مقام اول فیلم کوتاه را در استان خوزستان و کوثر ولی پور به عنوان بهترین بازیگر زن در سال 92 انتخاب شد.



همچنین در جلسه انجمن نمایش هفتکل، از سایت خبری تحلیلی هفتکل ندا به دلیل حضور همیشگی در جلسات فرهنگی و انعکاس اخبار شفاف، تقدیر و قدردانی گردید.

 

هفتکل ندا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, | 1:24 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |